Thursday, January 27, 2011

Hari tua ku..ekekek..tapi lom lagi..baru pra hari tua..

ngantok betul ni kerja mlaam..so berblog sikit lah..
lagi beberapa hari januari akan meninggal kan kita..dan dtg la si Februari dgn penuh kegembiraan..hahaha..(gembira ler sgt ye).dan aku menyambut nya dengan gembira dlm keterpaksaan..ahahaa sebab nya dalam bulan februari tu merupakan hari jadi aku..eee..x suka la..cepat sgt naik umur..hihi..doaku mudah2an adelah berita gembira atau hadiah hari jadi untuk kali ni..tp kalau xde juga..redha je lakan..semua tu bukan kerja kita..kita hanya berdaya memohon doa aje..yang memakbulkan nya adalah Allah yang berkuasa..aku tahu kawan2 aku selalu je doakan untuk aku..tq kawan2..selain famili..kawan2 jelah yang aku ade memberi sokongan dan selalu mendoakan tuk aku kan..tq kekwan..aku juga selalu je doakan tuk kwn2 juga..sayang kamoo semua okies