Monday, March 15, 2010

kepulangan suami ku ke rumah..

Assalamualikum..
15mac 2010 saat yang ku xleh nak lupa keraNA suami ku telah dibenarkan pulang..setelah hampir sebulan di hospital..baru kini dapat dia melihat dunia luar..aku bersyukur sangat2 kepada Allah yang MAha Esa..kerana tanpa keizinan dari -NYa suami ku pasti xkan sembuh..tp Allah menyayangi hambanya..aku tahu..
disaat aku didalam kesusahan..keluarga ku dan saudara maralah yang byk memberi kekuatan..tanpa mereka tentu aku lemah..begitu juga kepada kawan2 yang telah byk memberi sokongan..dorongan..sehingga aku kuat menjalani hari2 tanpa suami disi sehingga kesaat ini..terima kasih kepada semua yang telah mendoakan kesihatan suami aku..semoga Allah yang membalas jasa baik kalian..
sepanjang suami dihospital pelbagai pahit maung yang aku hadapi..tapi aku lalui dgn tabah...mcm2 dugaan aku hadapi..aku disisih..semua aku telah rasa..tp aku sabar..krn aku tahu org yang membawa fitnah itu akan malu sendiri..biar la segala nya menjadi memori dlm kehidupan aku

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment