Monday, March 15, 2010

Suami ku pulang ke rumah..Alhamdulillah..

assalamualaikum..suka aku nak sampaikan bahawa pada 15mac 2010 suami ku akhirnya dapat pulang ke rumah setelah hampir sebulan terlantar dihospital..sungguh aku bersyukur kepada Allah yang maha esa krn telah memakbulkan doaku siang malam yang tiada pernah putus buat suami yang aku cintai..aku harap kesihatan suami ku akan brtambah stabil dan dpt menjalani kehidupan ini seperti biasa..
kepada kawan2 yang telah mendokana untuk suami aku..aku ucapkan terima kasih sebanyak2nya hanya Allah je la yang dpt membalas..kalian juga yang byk memberi sokongan dan dorongan untuk aku terus kuat menjalani hari2 tanpa suami disisi..semua kawan2 yang aku maksudkan tidak kira di Facebook..di pjbt..dan dimana2 sahaja yang mengenali aku..aku sungguh menghargai segala  ambil berat kalian terhadap aku...tanpa kalian mungkin aku tidak sekuat hari ini..xlupa juga kepada sedara mara aku yang begitu byk memberi sokongan..aku  bersyukur krn mempuanyai speupu,dan sedara susah senang walaupun aku pernha disisih tetapi keluarga dan sedara mara aku lah yang byk memberikan aku kekuatan..thanks ..I LOVE u ALL..muah

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment