Tuesday, March 9, 2010

Minggu ke3 suami di hospital..

Masa ni suami dah segar dan boleh jalan sikit2
Diam x diam,hari ini hari rabu dan genaplah sudah 3 minggu suami di HSA..nampaknya keadaan suami bertambah stabil..cuma dia belum daya nak bangun dan berjalan..mkn pun x berapa nak lalu..krn tekaknya sakit dia kata..walau bagaimanapun aku tetap bersyukur krn dpt melihat suami aku didepan mata..aku xtahu apa akan terjadi kepada diri aku seandainya berlaku sesuatu yang tidak diingini..Alhamdulillah ALLAH maha mendengar dan memberi peluang kepada hambanya untuk memperbaiki diri..
walaupun kondisi suami belum betul2 pulih sepenuhnya,tp aku tetap bersyukur..walaupun kadang2 suami ingat2 lupa..mungkin kesan dari ubat bius yang dah 2 minggu sebati dlm diri..pernah sekali dia kata nampak hantu..depan2 kwan2..aku cuak juga..tp kita fikir positif aje...dia kan tengah sakit..dan lemah..byk benda boleh ganggu dia..adakala suami begitu manja n adakala menjadi singa mengamuk2..aku sedey jugak tgk keadaan emosi dia yang belom stabil itu..
aku betul2 rindukan suami aku yang dulu....tp aku tahu ia memerlukan masa..aku tetap berdoa dia kembali seperti dulu..aminn..

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment