Sunday, August 15, 2010

Aku Sayangkan mereka

Aku cuma ade 2 org adik beradik..(actually ade 3 tp seorg meninggal dalam perut.) dan 2 org adik angkat so..rasanya x salah jika aku menumpang kasih pada org lain yang boleh dianggap adik-adik.. and Honestly aku ckp aku mmg sayangkan adik aku dan adik-adik angkat aku..mereka dah mcm adik sendiri..nanti aku upload gambar adik-adik angkat aku yang comel-comel dan kiut2..heeheehee...
Aku harap mereka mengetahui bahawa aku sayangkan mereka seperti adik sendiri..mereka je yang aku ade untuk menumpang kasih..
Aku kadang2 cemburu tgk orang lain yang punya adik beradik ramai. Sedang kan aku berdua je..nasibla ade adik2 angkat aku yang boleh buat aku gembira.Semoga Allah kekalkan hubungan silaturrrahim antara kami..amin
Norlaila-adik..i love her so much..

Norashimah-Kakde..i love her too..

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment