Saturday, August 14, 2010

Mohd Afiq Danial kesayangan ku

Afiq owh afiq..sebut pasal afiq..mesti org ingat anak aku kan..sebenarnya dia adalah anak buah yang paling aku sayang...dulu kalau jumpa aku je..mesti dia nak cari gaduh..kalau tak  dipukulnya aku...memang tak sah..
Tapi baru-baru ni masa aku balik KL..dia menyambut aku dengan mesra..terkejut jugak aku..tp aku sangat2 happy bila dia dah mula mengenali yang aku ni maklong dia..afiq budak comel...maklong sayang afiq sangat..sementara belum dikurniakan anak..dialah tempat aku menumpang kasih..anak buah pun mcm anak sendiri jugakan...
Yang sebelah aku tu sepupu aku iman ehsan namanye..mak jaga dia dari kecik lagi..so dah mcm adik sendiri je..hmm..ok..nanti jumpa lagi..

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment