Tuesday, December 21, 2010

Segala nya tentang temanku si minah korea...muahahaha

Salam...tetiba pagi2 ni idea aku nak menulis tentang seorang teman yang cukup sinonim dgn gelaran minah korea celup..jeng..jeng..jeng....siapakah??ahhahaha...temanku ini merupakan peminat fanatik jyjcy..ntah la ape jycjy tu yang aku nengok mcm bunyi junior juice je..ahaks...
Sengaja aku paparkan artikel berkaitan teman aku ni..gadis kecik molek ini tiadalah apa2 yang istemewa ..biasa-biasa je dimata orang lain...tp pada aku..dia mmg istimewa..kerana aku rasa biarpun usia dia jauh lebih muda dari aku,tetapi dia boleh memahami aku dan bolehla dikatakan berfikiran matang jugak jika nak dibanding dgn org lain..hihi..(ct kau jgn kembang plak akak puji ni..)..walaupun tidak lah lama perkenalan kami..rasa baru je kenal dia dalam tempoh 2 tahun..tp rasanya seakan ada keserasian antara aku dgn dia..yang serasinya...1.kami gemar bergosip...ahhahah  2. kami suka g RnR dan melepak sambil minum2 n mkn...tp ct x gemuk2 jugak,...(ct ingat tak masa kita mkn share makcik tu kata nak mkn damai??wahahaha) 3.. kami suka layan youtube..(tp dia setia dgn cerita korea dia jela..)...
Tgk tu..byk kan dia mkn..tp badan..tetap gitu jugak...yang pegang hp tu faz namanye..hihihi

Owh ya..teman ku ni..still single but not available...hahaha..(hati dia hanya untuk jejung dia je..kah3)...ntah apela yang diminat sgt dgn korea..tp x kisahla..dalam berkawan ni..kita kena terima diri kawan kita seadanya walaupun aku ni x suka dgn korea..tp xkanla krn kawan aku suka..aku nak benci minat dia lak kan..Ingat tak ct BFF??..so..BFF kena la support kan..hihih..okla..teman yang aku maksudkan adalah gadis kecil molek bernama siti norhamizah...dia sgt garang ok..kecil2 cilipadi...tp aku tak kisah pun...kalau dia cili padi..aku cili hidup..wahahahah....orait...setakat ni jela..pada ct..jangan marah akak bercerita tentang kamu...hihihi..

kalau tgh kerja mmg muka nya serius ..hahaha

Tgk rajin kan dia cuci kereta saye..ahhaha

3 comments:

Amel said...

Haha lagi kak tambah yang bruk2 ag perangai die.

esa said...

gud luck for ct.

IzaRizaL said...

hahah...amel..wat masa ni akak xde la tgk yg buruk2..hahaha...but u knew her most kan..hihi..
esa:tq for ur komen

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment