Tuesday, December 14, 2010

majlis kawin member 3-4hb Disember

Ops..maaf lah sebab lewat masukkan post ni..agak lama juga tak berblog..takde idea yang sebenarnya... pada 3hb lalu aku pulang ke kl untuk menghadiri majlis Perkahwinan kawan sekolah aku..Dr Shahrul Ainliah bersama pasangan beliau en Mohd Zakry ..mmg pasangan yang secocok dan sepadan..sweet sgt2..tahniah sya..nikahnya pada mlm 3hb tu...yang bestnye..dengan sekali lafaz aje mr zack dah bergelar suami kepada kawan ku ini..Alhamdulillah..mudah2an berpanjanganlah hendaknya jodoh kalian hingga ke Syurga..amin..lepas sya nikah..aku pun bergegas balik sebab kazen aku dah tunggu nak g ngeteh..hahaha..sedap betul tempat ngeteh yang abglong aku bawak tu..roti canai dia mmg mabeles tp kuah ade sikit masin..ammak..huhu..dah siap engeteh..kereta abg long pun dah berkilat2 (sambil ngeteh dia hantar kete kat Car wash)kami pun beransurla sebab malam pun dah larut...
Hantaran dari pihak pempuan..lawakan??

Pelamin masa mlm nikah..cantiknye pinkkk!!!

Ni tentulah gambar aku dgn Pn SYa..hik3

Gambar agak blur sikit..

ni famili aku yg dtg memenuhi undangan..hihi

Dan pada 4hb pulak merupakan majlis persandingan mereka yg bertema kan warna turqoius la..ntah betul ke idak eja nye tu...kalau salah maaf le ye sya..hihih..pasangan yang secocok bagai pinang dibelah dua tau...Doa aku semoga kalian berbahagia dan dikurniakan cahaya mata yg cute2 mcm mama n papa nye nanti..hihi...

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment