Sunday, January 31, 2010

Menginjak ke satu angka lagi..

Salam..Esok merupakan tarikh yang paling aku nanti2kan pada setiap tahun...alangkah seronok bila tiba nya hari lahir..tp yang x seronok nombornya makin bertambah..hahaha..xpelah..Age is just a number right?..ape ade kisah..yang penting kita kena ceria selalu...Walaupun hari ulang tahun kelahiran aku adalah esok..tp semua kekwan aku telah pun memberikan ucapan hari lahir kat aku..terharu sungguh aku lah..terima kasih kepada kawan2 yang tak lupa pada hari Lahir aku..betul2 aku terharu..hehehe..
Tak tahu lagi aku nak sambut kat mane..memandangkan aku kerja..nampaknya kena la delay dulu..xkisah la kan..tiap2 tahun kita menyambut hari lahir..tp adakah impian dihari lahir kita pada tahun2 terdahulu dah tercapai?..ade yang dah,....ade yang belum..ade satu permintaan aku yang masih belum tertunai..tapi aku tetap menanti dgn sabar..nampaknya lom ada lagi hadiah hari lahir teristimewa buat aku tahun ni..mungkin lom ade rezeki..semoga kawan2 doakan hajat aku yang terlalu menginginkan permata hati itu akan tercapai  dan dikabulkan oleh yang maha Esa..amin..

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment